Ofte stilte spørsmål (FAQ)

austin-chan-275638-unsplash.jpg
 

Hvordan melder jeg meg på WOD?

Det kan gjøres gjennom å trykke på Timeplan & Booking. Du må ha et aktivt abonnement hos oss for å melde deg på timer. Bruk e-postadresse og passord du brukte da du meldte deg inn for å komme inn på din bruker. For prøvetimer, les mer under “Bli medlem”.

Hvor kan jeg se hva dagens økt er?

Dagens økt vil komme ut kl 21:00 kvelden før. Vi bruker en app som heter Beyond the Whiteboard for alle medlemmene våre. Ta kontakt om du er medlem og ikke har fått gymkoden enda.

Kan jeg ta med en venn på WOD?

Enkelte lørdager vil det bli satt opp partner-økter hvor man kan ta med en venn. Dette opplyses om i timeplanen og på våre sider. Foruten dette er det mulighet for å betale en drop-in time. Les mer om drop-in her: link til info om drop-in

 

Kan jeg fryse medlemskapet mitt?

Ja, det kan du. Regler for frys av medlemskap er

  • Med dokumentasjon: kr 0,- (gjelder maks 12 måneder)

  • Uten dokumentasjon: kr 399,- (gjelder maks 2 måneder/år)

 

Hvordan sier jeg opp medlemskapet mitt?

CrossFit Sagene har 1 måneds gjensidig oppsigelsestid fra den 1. i neste måned . Oppsigelsen må skje skriftlig og må dokumenteres av CFS før den er gjeldende. Medlemskap kan ikke sies opp under bindingstid. Etter bindingstid gjelder 1 måneds oppsigelse. Det er ikke mulig å si opp medlemskapet under en frys-periode.

 

Må jeg være i god form før jeg starter med CrossFit?

Det er ingen krav til hvilken fysiske form du må være i for å starte med CrossFit. Alle medlemmer må gjennom et såkalt “onramp-kurs” før oppstart som tar deg gjennom de viktigste elementene i CrossFit. Under dette kurset kartlegger vi hvilket nivå den enkelte er på. Vi tilpasser treningen til den enkeltes fitness-nivå og skalerer øvelsene ved behov.

 

Hvor mange klasser kan jeg gå på i uka?

Du kan delta på så mange timer du ønsker. Husk at det er anbefalt med hviledager for å restituere og hente seg inn. Snakk med en av våre coacher dersom du har spørsmål om treningsvolum og belastning.






Lurer du på noe annet?

Navn *
Navn